malwinkowo

malwinkowo

piątek, 27 marca 2015

zajączki trzy:) - karteczka pożegnalna

witajcie Kochani:),
jaka pogoda u Was:)?
u mnie pochmurnie, ale cały czas 
wiosennie i ciepło:),
z jednej strony cieszę się, 
że Remisiek wstaje o 6.00 rano,
bo dzięki temu uczestniczę
w przecudnym koncercie ptaków,
jaki odbywa się tylko wczesnym rankiem:).
dziś znów słyszałam żurawie, śpiew zięby,
nie mówiąc już o bażantach, dzwońcach, sikorkach, kosie,
i całej rzeszy innych ptaszków:).
uwielbiam wiosnę:).

dlatego dziś moja karteczka
jest baaaardzo wiosenna:),
głównie za sprawą cudownych tekturek ANEMONE,
które znajdziecie w Scrapku
(TU)





zajączki (TU), budkę dla ptaszków (TU),
oraz napis ALLELUJA (TU),
pozostawiłam w stanie :surowym",
jedynie kwiatuszki jabłoni 
pokolorowałam gelatosem:)



2 kicaki  mają na szyjach
kokardki, które kiedyś dostałam
od mojej Znajomej Jolusi:)




tą karteczką żegnam się
 kończąc współpracę
z ANEMONE,
baaardzo dziękuję 
całej ekipie Scrapka i Anemone
za zaufanie i czas spędzony razem,
i życzę wszystkiego,
co najlepsze:),
pozdrawiam cieplutko:)



2 komentarze:

  1. Wyszło ślicznie- kolorowe kwiatuszki sprawiły,że jest taka delikatna i radosna....Wspaniale zareklamowałąś tę markę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Kochana Sylwus:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku