malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

kwiecień-plecień

Witajcie Kochani:),
jakaś ta tegoroczna wiosna
 jest strasznie opieszała...
ja ostatnio w ogóle nie mogę 
znaleźć sobie miejsca,
na dodatek ogarnęła mnie
strasznie okropna
niemoc twórcza:/.
od kilku dni próbuję 
zabrać się za coś, 
i nic:(,
wczoraj znów snując się po domu,
próbowałam po raz kolejny 
ugryźć temat aktualnego wyzwania
w ArtGrupie ATC 
DRZEWO (TU),
lecz znów mi nie szło,
ale za to zrobiłam taką karteczkę:)











karteczka wydaje się spokojna i uporządkowa,
ale w rzeczywistości jest baaaaardzo 
zróżnicowana i poplątana
pod względem materiałów z jakich się składa:),
bo jest tu i tekturka - 
wianek-gniazdko ANEMONE (TU),
na której zbudowałam całą kompozycję,
są tu kwiatuszki hortensje,
które wycięłam dziurkaczem Marthy Stewart,
w papierze czerpanym i pomalowałam gelatosami:
margarita i watermelon,
a do środka włożyłam ziarenko kaszy jaglanej,
są tu stemplowe motyle Scrapberry's,
i jajeczka przepiórcze,
a także roślinka akwariowa,
i kuleczki jakie sie wkłada np. do torebek, 
aby w środku niezawilgotniały,
oraz niebieskie motylki 
wycięte z opakowania po ćwiekach
LemonCraft,
to mniej więcej tyle:P,


 
sami widzicie, że wbrew pozorom
baaaaardzo dużo się dzieje 
na tej mojej jeszcze wielkanocnej karteczce,
dlatego zgłaszam ją na

WYZWANIE #14
Craft Style
"KWIECIEŃ-PLECIEŃ"
(TU)
(do poniedziałku 20 kwietnia 2015)

http://craftstylepl.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-14-kwiecien-plecien_6.html

 a także na
WYZWANIE #5
CherryCraft
"KWIECIEŃ-PLECIEŃ"
(TU)
(do piątku 24 kwietnia 2015)

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-5-kwiecien-plecien.html

oraz na
"MOTYLOWE WYZWANIE Z CRAFTFUN"
(TU)
(do poniedziałku 27 kwietnia 2015)

http://craftfunsklep.blogspot.com/2015/04/motylove-wyzwanie-37.html


a na koniec - trochę wiosny:)











pozdrawia m cieplutko
życząc miłego tygodnia:),
malwinku

8 komentarzy:

  1. Cudownie poplątana :) Świetnie skomponowałaś ten wianek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialabym zeby u mnie tak niemoc twórcza wygladałą :) , cudne gniazdo dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Dziekujemy za udział w wyzwaniu Craftfun!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała praca, nie mogę się napatrzeć! dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna praca :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka!! Szkoda że obrazki malusie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku