malwinkowo

malwinkowo

piątek, 10 kwietnia 2015

...wspomnienia z dzieciństwa - laurki dla Babci i Dziadka...

Witajcie Kochani:),
dzis chciałbym pokazać Wam
co ostatnio znalazła moja Siostra:)


1-wsze znalezisko,  
to laurka robiona wraz z Siostrą,
pod czujnym okiem Taty:),
pamiętam jak dziś 
jak Tata rysował te lilię, tulipana,
i różę w środku, i pokazywał nam 
jak się cieniuje:)
 




a to już zupełnie moje dzieło:)



a tę laurkę przygotowałam 
dla Dziadka, który był w szpitalu...
miałam wtedy niecałe 7 lat...




 i to też w całości moje "dzieło"


baaardzo dziękuję mojej Babci
za to, że zachowała te laurki -
milo jest popatrzeć na swoje prace,
które się robiło będąc dzieckiem:),
ja też będę zbierać prace
mojego synka:)


i na koniec jeszcze wieczorny gość,
który pasł się na polu,
prawie tuż przy domu,
kilka dni temu...






... i jedne z moich ulubionych ptaszków - raniuszki:),
które idąc w Lany Poniedziałek do Rodziców,
najpierw usłyszałam
(mają niesamowity szczebiot, którego
możecie posłuchać TU),
a później zobaczyłam
jak te prześliczne kulki waty
budują gniazdko:),
dość długo stałam i przyglądałam się
jak znoszą gałązki,
a one, mimo że miałam je dosłownie
na wyciągnięcie ręki, wcale się nie bały:)





















i już naprawdę na koniec
paw z łódzkiego ZOO



pozdrawiam cieplutko
życząc miłego wiosennego dnia:)
malwinku

2 komentarze:

  1. Urocze refleksje i wspomnienia z dzieciństwa..Pewnie z łezką w oku się ogląda...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku