malwinkowo

malwinkowo

środa, 8 kwietnia 2015

zielarski tryptyk tagowy

witajcie Kochani:),
troszkę mnie tu nie było...
a to dlatego, że ostatni tydzień,
tydzień przedświąteczny,
spędziłam w moim rodzinnym mieście -
Łodzi:).
niestety nie miałam jak umieszczać postów,
stąd moja cisza...
ale teraz już nadrabiam zaległości:).

na początek
mój tryptyk tagowy
przygotowany specjalnie na
#7 WYZWANIE TAGOWE
JUST TAG IT!
(TU)
trwające do środy 15 kwietnia 2015

http://justtagit.blogspot.com/2015/04/7-wyzwanie-tryptyk-tagowy.html







tagi wykonałam na wizytówkowej bazie ecru
pomalowanej gelatosami oraz pochlapanej 
tuszami typu splash: białym i czarnym.
stemple roślinne odbite są kartkach 
ze starek książki pokrytej białym gesso,
a następnie wypalone wypalarką,
i na koniec jeszcze tektura falista i suszone roślinki,
i tagi gotowe:)













pozdrawiam cieplutko
zapraszając do udziału
w naszym tryptykowym tagowym wyzwaniu
(TU)
malwinku

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku