malwinkowo

malwinkowo

środa, 6 maja 2015

alkoholowe eksperymenty

Witajcie Kochani:),
od dwóch dni za oknem 
pochmurno i deszczowo,
ale ja lubię nawet taką
majową pogodę:),
na dworze trwa 
ustawiczny koncert ptaków -
za dnia śpiewają wszystkie drzewa, 
krzewy, zarośla,
zaś w nocy słowiki
nie pozwalają spać:),
i właśnie w takie cudne majowe noce,
słuchając słowiczych koncertów,
przeprowadzam ostatnio
alkoholowe eksperymenty:)






a poniżej zapowiedź tego,
co niebawem powstanie:) -
powiem tylko, że jak zobaczyłam
tę tekturkę PAPELII (TU),
to od razu się w niej zakochałam:)



i jeszcze kilka wiosennych fotek:)




pozdrawiam majowo:),
malwinku

8 komentarzy:

  1. Eksperymenty bardzo interesujące a efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej świetnie to wyglada, aż się chce swoje alkohole wyciągać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :*:), musze przyznac, ze te tusze baaardoz mnie wciagnely:)

      Usuń
  3. brawa za eksperyment! Tym bardziej, ze kiedys próbowalam na warsztatach i wiem,jakie alkohole są nieprzewidywalne w uzyciu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), ja zakochalam sie w tych tuszach, m. in. dlatego, ze sa takie wlasnie nieobliczalne:), buziaki przeogromne:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku