malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 31 maja 2015

ATC - Baśnie Andersena

Witajcie Kochani:),
dziś,
za sprawą nowego wyzwania 
na blogu ArtGrupy ATC 
(TU),
 chciałabym zaprosić Was
do świata baśni H.Ch. Andersena,
u mnie wyszły
 takie cztery "kaczusie"

 

a tu już pojedynczo






 jako tło posłużył mi
papier 7 Dots Studio
i suszone kwiatuszki 
m.in. truskawki, lawendy, 
oraz suszone listki koniczynki, 
które zaliminowałam



 nie do końca 
wyszło tak jak chciałam,
bo roślinki troszkę zmieniły 
swe położenie,
i teraz żałuję, że nie dodałam 
złotego brokatu,
no ale chyba nie jest tak bardzo źle....


 pozdrawiam Was cieplutko
życząc miłego wieczoru:)
malwinku

11 komentarzy:

  1. Ale slicznie Ci wyszły Kaczątka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie "brzydkie" kaczątka :) świetne ATC

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniale! Śliczne- brzydkie kaczątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. słodziaki te kaczątka! świetne ATC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna cudowna kaczucha trafi do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaczuchy z zielnikiem w tle - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze te kaczusie w otoczeniu tylu kwiatów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaczuszki są śliczniusie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to znow ja, pytalas o nazwe stempelka Calineczki, nie znalazlam go bo data na nim to 1994 ale wpisz nazwe flower fairies. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku