malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 17 maja 2015

TAG PACHNĄCY BZEM:)

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu JUST TAG IT!
rusza #10 Wyzwanie Tagowe,
które tym razem ja przygotowałam,
zatytułowane
"MOTYLE"
(TU),
na które serdecznie zapraszam:) 



 moja propozycja to
tag z prawdziwą rusałką pawik,
która niestety nie przetrwała zimy:(






 aby motyl
nie uległ zniszczeniu
musiałam go zalaminować



moje "pawie oczko"
przysiadło na bzie,
wykonanym przeze mnie,
w podobny sposób
 jak w poprzednim poście
 (TU),
z tym że kolor tym razem uzyskałam
dzięki lawendowej mgiełce 13 arts,
 gelatosom, 
lilakowemu tuszowi Distress,
oraz fioletowemu tuszowi Latarni Morskiej


niestety nie jest łatwo zalaminować motyla -
skrzydełka rozchodzą się, a o korpusie, 
to już nawet nie wspomnę,
dlatego moja rusałka 
ma korpus zembossowanego na gorąco
 motylowego stempla

















moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie #5 Studio 75
"TAG Z MINIMUM JEDNYM MEDIUM"
(TU)
(do niedzieli 31 maja 2015)
 
WYKORZYSTANE MEDIA: 
gelatosy, tusze, mgiełka, proszek do embossingu

http://studio75pl.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-5-challenge-5.html

oraz na majowe wyzwnanie
DIGITAL PAPER
"A TERAZ MAJ, DOKOŁA MA WYŚWIĘCA OGRODY"
(TU)
(do piątku 12 czerwca 2015)

http://madebyjanet.blogspot.com/search/label/Wyzwania


a także na
MAJOWĄ EDYCJĘ LATARNI MORSKIEJ
(TU)
(do niedzieli 14 czerwca 2015)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiej-maj-2015/

 
PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ:
bezbarwny tusz do embossingu (TU)
jasnobrązowy tusz pigmentowy (TU)
brązowy tusz pigmentowy (TU)
fioletowy tusz pigmentowy (TU)


pozdrawiam cieplutko
zachęcając do wzięcia udziału
w naszym wiosennym Wyzwaniu:)

http://justtagit.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-tagowe-10-motyle.html
malwinku

10 komentarzy:

  1. Bez jest obłędny! Obłędny! Sama go robiłaś? te kwiatuszki to wycinane są?? PIĘKNE.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję przeogromnie:), tak:) - to bez wg mojego pomysłu i własnoręcznie przeze wykonany:), a wycięty za pomocą hortensjowego dziurkacza Marthy Steward, oraz gelatosów, mgiełek i tuszy:), pozdrawiam cieplutko:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obłędny jest. Wiem, powtarzam się, ale ach. Kocham bez, a Twój jest jak prawdziwy. A nawet prawdziwy bardziej ;)

      Usuń
  3. Zalaminowany motyl - dobre :D Bez bosko wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jak jest dużo zdjęć do obejrzenia . Widać jak pięknie praca wygląda z każdej niemalże strony. Bez jest prześlicznie wykonany, ale ten motylek?... mistrzostwo. Jestem pełna uznania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Twój bez jest cudowny...wybacz, ale bardziej przykuł moje oko niż motyl, który jest równie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny tag! Bzy są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne kwiatki zrobiłaś, są jak prawdziwe i jeszcze motyl, który jest taką wisienką na torcie. Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG..... those flowers are amazing, your tag is so adorable I really love it!!! Thank you so much for taking the time to play with us this month at the Studio 75 blog and good luck hugs Amy

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper - zapraszamy ponownie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku