malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 16 czerwca 2015

berberysowy tag

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu Craft Style
moja inspiracja (TU),
więc serdecznie zapraszam:)

***

ja, będąc po urokiem Papeliowych ptaszków (TU),
 stworzyłam kolejnego ptaszkowego taga
z własnoręcznie wykonanym berberysem:)




ponieważ nie miałam żółtych pręcików
lecz tylko białe i ecru,
postanowiłam zafarbować je
żółtym tuszem Latarni Morskiej























pozdrawiam Was cieplutko
życząc miłego wtorku:),
i zapraszając na blog Craft Style:),
malwinku

2 komentarze:

  1. Prześliczny ptaszek I te kolory takie optymistyczne. Super. Też muszę coś żółtego zrobić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag, słowik świetnie się wpisał ze swą gałązką w te misternie ułożone kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku