malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 18 czerwca 2015

rustykalna waterfall card

witajcie Kochani:),
lato chyba na dobre już
do nas przyszło,
na polach kwitną maki i chabry,
dlatego dziś chciałabym
przedstawić Wam
moją 1-wszą kartkę typu
WATERFALL CARD,
którą zrobiłam na próbę,
żeby sprawdzić czy ta technika
w ogóle mi się podoba:).
nie obyło się bez kilku błędów,
ale w ostateczności
bardzo mi się podoba:).


karteczkę wykonałam
 wg kursu, który możecie
obejrzeć (TU)


uwielbiam 
wykorzystywać w swoich pracach
jutę i złote płatki miki,
które idealnie współgrają 
z makami, przebiśniegami, niezapominajkami i żółtymi krokusami,
które umieściłam na kartonikach tworzących
mechanizm kartki












kartkę zrobiłam 
chyba jeszcze w zeszłym roku,
ale dopiero niedawno
przypomniałam sobie o niej,
tak bardzo spodobała mi się 
tego typu praca, że powstały później
jeszcze 2 takie karteczki, 
które możecie zobaczyć 
(TU) i (TU)



moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie Pomorze Craftuje i Rapakivi
"WIOSENNA ŁĄKA"
(TU)
(do piątku 19 czerwca 2015)

http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/05/zainspiruj-sie-12-wiosenna-aka.html

a także na wyzwanie
Retro Kraft Shop
'RETROMANIA 11'
(TU)
(do wtorku 30 czerwca 2015)

http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-challenge-retromania-11.html


i na koniec jeszcze
wczorajsze znaleziska:)

rusałka admirał (Vanessa atalanta)

rusałka admirał (Vanessa atalanta)

rusałka admirał (Vanessa atalanta)



pozdrawiam Was cieplutko:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. W ogóle nie słyszałam o takiej kartce- czuję się zaintrygowana..To taki jakby kalendarz z wyrywanymi karteczkami?Letnio i ciepło u Ciebie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Sylwus:), hmmm... to raczej taki ruchomy mini-albumik, bo aby zobaczyc kolejne obrazki nalezy pociagnac za sznurek lub wstazeczke umieszczona koncu kartonika:) - niestety na fotkach tak dobrze tego nie widac....ale baaaardzo fajnie, prosto i szybko sie to robi:), szkoda tylko, ze pogoda taka troszke wczesnowiosenna:P

      Usuń
  2. Lubie ten typ karteczki choc jest mocno pracochlonny, wlasnie tworze wersje prawie A5 :). A Twoja wyszla super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo:), A5 - niezly projekt:), to juz nie moge sie doczekac kiedy go zobacze na Twoim blogu:), musze Ci powiedziec Daget, ze ja tak naprwde sprobowalam cos takiego zrobic dzieki Tobie, bo u Ciebie ją 1-wszy raz zobaczylam:)

      Usuń
  3. Ciekawa technika. Też muszę kiedyś ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to fajnie natrafić na coś tak inspirującego! Bardzo mnie ta forma zaintrygowała, a Tobie kartka wyszła świetnie! Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie interaktywne bajery! :) A juta na wodospadzie - super pomysł! Dzięki za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku