malwinkowo

malwinkowo

piątek, 3 lipca 2015

atc-kwiat jednej nocy

Witajcie Kochani:),
dziś będzie ATC ,
ATC zatytułowane
Kwiat Paproci - Kwiat Jednej Nocy,
bo taki tytuł nosi najnowsze wyzwanie
na ArtGrupie ATC,
na który zaprasza nas Lawendowy Czas
(TU)

***

ja tworząc to ATC postanowiłam trochę
poeksperymentować z UTEE,
(wg kursu Tusi Lech TU)
 i jednymi z moich ulubionych stempli
 Latarni Morskiej - liściem paproci,
oraz przepięknym Papeliowym kwiatkiem
(TU),
który udaje legendarny
kwiat paproci :)

wyszło tak:




tło stworzyłam za pomocą
gelatosów rozcieranych
na sucho i mokro










wersje są 3,
ale tę trzecią dorobiłam nieco później,
dlatego na fotkach tylko 2 egzemplarze



a tak wyglądały bez Papeliowego kwiatuszka






moje ATC zgłaszam na
Czerwcową Edycję Latarni Morskiej
(TU)
(do wtorku 14 lipca 2015)
 
 PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
stempel paproć (TU)
 bezbarwny tusz do embossingu (TU)
http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiejedycja-czerwiec-2015/


pozdrawiam cieplutko
życząc miłego piątku:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. wow - super efekt. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie bardzo! Piekne tlo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, a tło wyszło pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, i jedno takie cudeńko jest już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne ATC, bardzo podoba mi się ich faktura, są wspaniałe. Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu LM.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku