malwinkowo

malwinkowo

środa, 19 sierpnia 2015

ATC - Tajemniczy Ogród

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
ATC, które przygotowałam  
z myślą o Sierpniowym Temacie
na ArtGrupa ATC
W TAJEMNICZYM OGRODZIE
(TU),
uwielbiam tę powieść,
czytałam ją kilkanaście razy, 
i pewnie jeszcze nie raz przeczytam,
bo znajduje się w niej wszystko to,
 co kocham:
wiosna, kwiaty-zwłaszcza te cebulowe, które uwielbiam:),
budząca się do życia przyroda, rudzik 
(mylnie w przekładach tłumaczony jako gil),
ogród, tajemniczość....



do takiego wykonania 
mojego Tajemniczego Ogrodu
zainspirowała mnie 
przecudna kartka Marty De
(TU),
którą przygotowała jako inspirację
na blogu
Art Anthology
http://artanthologyinc.com/blog/?tag=stencils
fotka skradziona z bloga Art Anthology
ta kartka tak mnie urzekła, że
od razu zapytałam Martę,
czy mogę zrobić
'takie samo' ATC,
a uzyskawszy zgodę 
zaczęłam działać ze stemplami,
ponieważ nie mam takich masek....
do oryginału mi baaaardzo daleko
niestety:(


 deseczki wykonałam
za pomocą farbek DoCraft:
ice blue i frosted mint,
dylusions - fresh lime Rangera,
gelatosów, kredek akwarelowych,
mgiełek Lindy's Stamp Gang,
oraz Primowego stempla deseczki,
zaś gałązka to
ptaszkowy stempel Inkadinkado,
 oraz stempel Uniti Stamp ittybitty by unity


ponieważ koronka, której użyłam
była w kolorze ecru, 
zagessowałam ją na biało


napis to stempel
heidi swapp,
który zembossowałam czarnym pudrem -
teraz trochę żałuję,
bo biały byłby lepszy...


 
moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie Scrapki.pl
SCRAP(K)UJ Z NAMI
STEMPLUJEMY
(TU)
(do wtorku 25 sierpnia 2015)
http://scrapkipl.blogspot.com/2015/08/scrapkuj-z-nami-stemplujemy.html




pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


14 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku