malwinkowo

malwinkowo

sobota, 29 sierpnia 2015

mini-karteczka z niespodzianką

Witajcie Kochani:),
dziś mam zaszczyt inspirować
na blogu Craft Style
(TU),
tym razem postanowiłam
podzielić się z Wami
karteczką typu
pop up,
którą wykonywałam
1-wszy raz w życiu,
dlatego z góry proszę
o wybaczenie ewentualnych błędów


forma pop up,
to nic innego jak po prostu
kartka-rozkładanka,
niektórzy z Was pamiętają 
pewnie jeszcze takie książeczki
z dzieciństwa - ja  taką miałam z Kotem w butach,
a w zeszłym roku udało mi się
zdobyć takie książeczki dla synka


moja karteczka jest dość prosta,
bo robiłam ją na próbę,
do której podjęcia
 skłoniło mnie zdjątko
znalezione w necie










i jak Wam się podoba:)?


inspiracją do stworzenia
tej mini-karteczki
było to oto zdjęcie
 znalezione na facebooku


pozdrawiam cieplutko
życząc miłego weekendu:),
malwinku

1 komentarz:

  1. A może jakiś tutorial do kolejnej rewelacyjnej pracy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku