malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 18 sierpnia 2015

sloneczniki 2

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
kolejną karteczkę ze słonecznikami
wyciętymi z rolety płóciennej:),
na 1-wszy rzut oka
jest ona niemal identyczna
z karteczką, którą Wam pokazywałam
jakiś czas temu (TU),
ale po przyjrzeniu się
można dostrzec spore różnice



przede wszystkim
tym razem kwiatki farbowałam głównie
kredkami playcolor,
a jako środki posłużył mi
czarny sezam do sushi


ponieważ skończyły mi się
Primowe kryształki
postanowiłam zrobić sobie podobne
posypując glossy accents
białym i niebieskim brokatem



stempelek oczywiście od Papelii
(TU),
zaś listki to
stempelkowe różane listki
Latarni Morskiej
(TU)







na początku bilecik
z Papeliowym napisem
(TU)
miał być w bukiecie,
ale nie wyglądało to
zbyt dobrze na zdjęciach





tak więc pozostałam
przy pierwotnym pomyśle


moją pracę zgłaszam
na Wyzwanie
TrickArt
SZTUKATERIA 23
PRACA PEŁNA SŁOŃCA
(do wtorku 25 sierpnia 2015)
(TU)

http://tricksartist.blogspot.com/2015/08/sztukateria-23.html

 oraz na
Sierpniową Edycję Latarni Morskiej
(TU)
(do poniedziałku 14 września 2015)

PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
  brązowy tusz pigmentowy  (TU)
miedziany tusz pigmentowy (TU)
 stempel 2 róże i listki (TU)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-marki-latarnia-morskaedycja-sierpien-2015/


pozdrawiam słonecznie:),
malwinku

3 komentarze:

  1. Twoje kwiatowe kartki są rewelacyjne. Inspirujące jest wykorzystanie rolety i kredek, brawo za świetne pomysły:) Dziękuję za wspólne kartkowanie w sierpniowym wyzwaniu scrap.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie za tak mile slowa:), pozdrawiam cieplo dziekujac za fajna zabawe:), malwinku

      Usuń
  2. Piękna karteczka i świetny pomysł na sloneczniki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku