malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 30 sierpnia 2015

winogrono

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
taga, na którym
główną rolę gra
winogrono od Papelii
(TU),
które z pewnością
zostało stworzone
głównie z myślą
o pracach komunijnych,
jednak gdy ja je zobaczyłam,
moją 1-wszą myślą
był tag winogronowy:)


tak więc powstał sobie
baaaardzo mediowy tag,
którego kilkanaście razy przerabiałam,
i być może jeszcze przerobię:D



wspomniana już Papeliowa tekturka
została wytuszowana Primowymi chalkami,
a same grona wypełnione 
kilkakrotną warstwą mgiełek,
karminowego tuszu kreślarskiego,
i glossy accents




ponadto mój tag
został kilkanaście razy
(aby nie napisać kilkadziesiąt)
spryskany pochlapany mgiełkami 
głównie
Lindy's Stamp Gang,
i tuszem kreślarskim,
brzegi wytuszowane
distressem vintage photo,
ostemplowałam także 
jednymi z moich ulubionych stempli 
z kolekcji 7 Dots Studio


moją pracę zgłaszam na
Weekendowe wyzwanie Ekspresowe
Rapakivi
(TU)
(do niedzieli 30 sierpnia 2015)
ja wybrałam:
tag-tuszowanie, stemplowanie-tekturka 

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/08/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-31.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/08/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-31.html

oraz na
Wyzwanie nr 5
w Białych Kruczkach
TAK, TAK, OJ TAG!
(TU)
(do niedzieli 6 września 2015)

http://bialekruczki.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-nr-5.html


pozdrawiam ciepło
życząc miłej tej ostatniej niedzieli
sierpnia:),
malwinku


 miło mi poinformować, że
mój winogronowy tag
zdobył
WYRÓŻNIENIE

Weekendowym Wyzwaniu Ekspresowym #31
Rapakivi 
(TU)


http://scrapakivi.blogspot.com/2015/09/wwe-31-wyniki.html?m=1

pozdrawiam ciepło
dziękując za wyróżnienie,
i gratulując
pozostałym Zwyciężczyniom:),
malwinku

9 komentarzy:

  1. Wyszedł cudnie a nawet "smacznie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:):);), teraz jak na niego patrze skojarzyl mi sie z galaretka:D

      Usuń
  2. podziwiam cierpliwość w tylokrotnym psikaniu. :)
    Dziękuję za wspólną weekendową zabawę w Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:):):), ech:), robilam go chyba ze 3 tygodnie:D, ja orwniez dziekuje za fajne zabawe:)

      Usuń
  3. Piękny,oryginalny tag !!! Malwinko życzę powodzenia i bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków.Pozdrawiam-Aga C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Agus:), pozdrawiam cieplo dziekujac za fajna zabawe:)

      Usuń
  4. No wiesz co! Już mi zaczyna brakować słów, rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku