malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

wróżkowy tag

Witajcie Kochani:),
zacznę od tego, że tak baaaardzo 
spodobał się mi się
tag z wróżką Nolanny ,
że gdy tylko umieściła 
na swoim  blogu
tutorial jak go zrobić
(TU),
od razu przystąpiłam 
do tworzenia 
własnego wróżkowego taga:)





oto kilka moich spostrzeżeń
przy tworzeniu tego taga:
szczerze mówiąc 
nie mam pojęcia skąd mam tę wróżkę,
którą potraktowałam złotą mgiełką
oraz złotym lakierem do paznokci,
którym swego czasu namiętnie malowałam
skrzydełka aniołkom z masy solnej
(TU)



całość taga gdzieniegdzie
oprószona jest złotym brokatem,
i Primowymi złotymi mikrokulkami


1-wszy raz w życiu przyklejałam suszone kwiaty
na gel medium



i na koniec najważniejsze:),
a może to właśnie
powinno być na początku:) -
tworząc tego taga
wykorzystałam Papeliową tekturkę
(TU)
w zupełnie inny sposób
niż używa się tekturek,
a mianowicie wykorzystałam
nie tekturki lecz formatkę,
która posłużyła mi jako 
maska:)
(TU)
 



swoją drogą tu prośba 
do Papelii
(TU)
o stworzenie maski
z takimi kwiatuchami:)


a na koniec już 
proces tworzenia

w wyzwaniu Bee Scrap
SIERPNIOWA ŁĄKA
(do czwartku 27 sierpnia 2015),
na które zgłaszam mojego taga
(TU
należy użyć papieru,
który będzie nawiązywał
do tematu wyzwania -
ja użyłam opakowania po róży chińskiej,
która niestety nie przyjęła się:(

http://beescrapshop.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-sierpniowa-aka.html

mojego taga
zgłaszam także na
Wyzwanie nr 5
w Białych Kruczkach
TAK, TAK, OJ TAG!
(TU)
(do niedzieli 6 września 2015)

http://bialekruczki.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-nr-5.html


pozdrawiam Was cieplutko
życząc udanego tygodnia:),
malwinku

18 komentarzy:

  1. Witaj. Tag wyszedł cudnie. Bardzo podoba mi się proces twórczy i efekty końcowe. Dziękuję również przy okazji za udział w wyzwaniu Bee Scrap. Pozdrawiam cieplutko. Nolanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt powala! Cieszę się, że zgłosiłaś swoją pracę na wyzwanie Bee Scrap . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, ale to bardzo, ale to bardzo bardzo... mi się podoba!!! :) Świetny, istne cudeńko (to już chyba gdzieś pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt końcowy - ehh... zachwyca! dziękuję za udzial w sierpniowym wyzwaniu Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła ta sierpniowa łąka!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! wyszedł cudowny! dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj, idę już sobie, bo w kompleksy wpadam. ps. rewelacja - oczywiście!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku