malwinkowo

malwinkowo

piątek, 14 sierpnia 2015

ze słoniem

Witajcie Kochani:),
dziś zapraszam 
na blog Craft Style
(TU),
gdzie mam przyjemność
przedstawić Wam moją inspirację:),
jest nią karteczka z przeuroczym 
Papeliowym słoniem (TU),
który najpierw, 
w moim wyobrażeniu,
bo to miała być baaardzo dziecięca karteczka,
był szaro-różowy,
ale po pokolorowaniu go
kredkami akwarelowymi
stwierdziłam, że mi się nie podoba,
więc go zagessowałam,
i w ramach moich ostatnich eksperymentów
z mgiełkami Lindy's Stamp Gang,
na których punkcie prawie oszalałam z zachwytu,
spryskałam nierównomiernie 
owymi mgiełkami:)

wyszedł mi taki nieco indyjski słoń



zobaczcie jak fajnie się błyszczy:),
a jaka ma fajną fakturę:)




parasolkę wykonałam z trymowanych
gęsich piór dostępnych 
w Sklepiku Craft Style
(TU)


na swojej pracy
użyłam także prześliczne
korkowe serduszka 
od Papelii 
(TU),
oraz Papeliowego ptaszka
(TU) ,
którego przy karteczce z kolibrem (TU)
pozbawiłam gałązek klonu


a także stempelek
YOU MAKE ME SMILE,
także od Papelii
(TU)

i jak Wam się podoba:)?
zapraszam Was gorąco do odwiedzenia
firmowej strony Papelii
(TU) ,
na której znajdziecie nie tylko
przepiękne wycinanki z tektury, 
ale także z korka, sklejki, i jeansu,
oraz maski, i stemple:)

pozdrawiam słonecznie 
życząc
udanego weekendu:),
malwinku

3 komentarze:

  1. Fantastyczna karteczka, czuć klimat Indii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne to słoniątko. Świetnie wygląda całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebanalna karteczka, urokliwa:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku