malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 20 września 2015

jarzębinowy tag

Witajcie Kochani::),
gdy 1-wszy raz zobaczyłam 
ten prześliczny zestaw 
Papeliowych tekturek
(TU),
od razu się
zakochałam się
w nim:),
i choć mam go od dawna,
musiał chyba poczekać 
na dojrzałą jarzębinę,
 i jesienne chłody,
bym wreszcie mogła
zaprojektować z nim taga:)


tag stworzony jest na papierze 
po Primowej masce,
na którym odbiłam kilka stempli,
oraz w troszkę nietypowy sposób
użyłam serowej maski Latarni Morskiej,
a mianowicie po prostu 
odrysowałam sobie kółeczka, 
a następnie pomalowałam je
czarnym markerem



gałązka Papeliowej  jarzębiny
urosła na jucie;),
jej owoce narysowałam,
 i pokolorowałam
kredkami akwarelowymi


Papeliowy napis 
Carpe Diem
(TU)
odbiłam białym tuszem
Latarni Morskiej
na czarnym brystolu




mojego taga zgłaszam
na 
JESIENNE WYZWANIE 
Goscrap
(TU)
(do poniedziałku 12 października 2015)

oraz na
Wrześniową Edycję Latarni Morskiej
(TU)
(do środy 14 października 2015)

PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
  brązowy tusz pigmentowy  (TU)
miedziany tusz pigmentowy (TU)
biały tusz pigmentowy (TU)
maska kółeczka/ser (TU)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-marki-latarnia-morskaedycja-wrzesien-2015/



pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

5 komentarzy:

  1. oj tagi to Ci cudne zawsze wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jesienny tag :) Fajna ta jarzębinka i ten ptasio słodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Madziu ❤, to jedna z moich ukochanych tekturek, dla ktorej stracilam glowe jak tylko ja zobaczylam:)

      Usuń
  3. Prawdziwa jesień, jarzębina na tej kartce wygląda pięknie! Dziękuję za odział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku