malwinkowo

malwinkowo

środa, 9 września 2015

koliber 2

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
bliźniaczą kartkę z kolibrem
do tej, którą przygotowałam
jakiś czas temu
dla Kraftciarni Sklepiku
Craft Style
(TU) i (TU)



karteczka tak baaardzo się spodobała,
że zostałam poproszona o zrobienie
identycznej,
z tym że ja,
ponieważ nie za bardzo lubię
wykonywać coś 2x tak samo,
postanowiłam
coś zmienić -
nieco inaczej
 'upierzyłam' mojego kolibra:)



podobnie jak w poprzedniej
użyłam piórek z Craft Style
(TU)
główkę kolibra
stworzyłam 
za pomocą pociętych promieni
mieczowego pawiego pióra (TU),
dla lepszego efektu -
na sam koniec posypałam ją jeszcze
zielono-złotym pudrem do embossingu,
oraz puchowego pawiego pióra (TU)

skrzydełka zbudowane są 
ze skrzydłowych piór koguta NULL (TU),
brzuszek - z piórka bażanta diamentowego,
które kiedyś dostałam,
  natomiast ogon - z kremowych piór bażanta diamentowego (TU),
a tak wyglądał ten 1-wszy koliber:)









na karteczce umieściłam,
podobnie jak na tej 1-wszej,
Papeliowy napis
CARPE DIEM
(TU),
oraz tekturkowe listki klonu
także od Papelii
 (TU)





a tu możecie porównać
obydwie kartki:)


moją karteczkę zgłaszam na
Jubileuszowe Wyzwanie
#1
EK-ART.PL
(TU)
PIÓRO, PIÓRKO, PIÓRECZKO...
(do poniedziałku 14 września 2015)

http://ek-art.pl/jubileuszowe-wyzwanie/

oraz na
ZWIERZĘCE WYZWANIE
w Scrap Shopie
(TU)

http://scrapikowo.blogspot.com/2015/09/zwierzece-wyzwanie.html

a także na
SEPTEMBER CUSTOMER CHALLENGE
Designs by Ryn
(TU)
(do środy 30 września 2015)

http://designsbyryn.blogspot.com/2015/09/september-customer-creation-challenge.html


pozdrawiam Was cieplutko
życząc miłej środy:),
malwinku

miło mi poinformować,  że mój pierzasty koliber
 zdobył
WYRÓŻNIENIE
w Wyzwaniu
EK-ART.PL
PÓRO PIÓRKO, PIÓRECZKO
(TU)


http://ek-art.pl/wyniki-wyzwania-jubileuszowego/


pozdrawiam ciepło
gratulując 
pozostałym Zwyciężczyniom:),
malwinku

9 komentarzy:

  1. Hey Malwinku, great to hear from you again :) Love how you added feathers to the hummingbird! They give it a completely different look. The orange wings match the flowers nicely. Many thanks!

    OdpowiedzUsuń
  2. powidziałam juz na fb , ale i tu muszę pochwalić bo cudowny!!! powodzonka w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow. Jak dla mnie to numer jeden we wszystkich wyzwaniach! gratuluje pomyslu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje Wam Dziewczyny za tak mile slowa:), przepraszam, ze juz nie zawsze odpowiadam pod kazdym komentarzem, ale wynika to niestety z braku czasu, bo moj 1,5 roczny synek jest bardziej absorbujacy:), dlatego tym bardziej jestem wdzieczna, ze tu zagladacie, zatrzymujecie sie na chwilke by zostawic po sobie slad:), a nie ukrywam, ze wasze komentarze sa dla mnie niewyobrazalnie wielka nagroda:), baaaardzo Wam dziekuje, ze jestescie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu mój komentarz gdzieś się zapodział.;(
    Bardzo piękna praca, Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku