malwinkowo

malwinkowo

środa, 16 września 2015

na bogato

Witajcie Kochani:),
dziś rusza kolejne Wyzwanie
JUST TAG IT!
tym razem temat 
NA BOGATO
zaproponowała
Srebrnolistka
(TU)

a oto moja inspiracja:)



cała kompozycja zbudowana jest
na brązowym w złote róże
papierze wizytówkowym,
oraz papierze po Primowej masce:)

***
na tagu oprócz Primowego kwiatka,
m.in. koralików z  naszyjnika,
koralików z butów,
starej broszki,
znalazły się także
przecudne Papeliowe hibiskusy:)
(TU)



prześliczne stempelkowe motylki:),
to Papeliowy stempelek
(TU),
który dziś do mnie dotarł,
i już wiem, że jest to
jeden z moich ulubionych stempelkowych 
motylków,
właściwie wypróbowałam go od razu 
po otworzeniu paczuszki 
od Papelii,
 bo tak się złożyło, że
Pani Listonoszka przyszła akurat wtedy,
gdy tworzyłam tego taga:)





oprócz dużego Primowego kwiatka
umieściłam na mojej pracy
2 różowe stokrotki Latarni Morskiej,
z tymże nacięłam je i w środek włożyłam
białe kuleczki






tag jest baaardzo świeżutki,
fotografowałam go
niemal po przyniesieniu
z Pracowni


moją pracę zgłaszam na
oraz na Wyzwanie #9
Studio 75
KWIATY
(TU)
(do środy 30 września 2015)

http://studio75pl.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-9-challenge-9.html

a także na
Wrześniową Edycję Latarni Morskiej
(TU)
(do środy 14 października 2015)


PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
  brązowy tusz pigmentowy  (TU)
zestaw kwiatków papierowych cieniowanych
w kolorze różowym (TU)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-marki-latarnia-morskaedycja-wrzesien-2015/



pozdrawiam cieplutko
zachęcając do wzięcia udziału
w naszym Wyzwaniu
JUST TAG IT!

http://justtagit.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-tagowe-18-na-bogato.html

malwinku

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na latarniowe kwiatki :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, tag jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ❤ i ja rowniez dziekuje za fajna zabawe:)

      Usuń
  2. Pomysłowe wykorzystanie papierów dało uroczą całość! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku