malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 26 października 2015

JESIENNA SWEET TEA

Witajcie Kochani:),
uwielbiam jesień,
nawet taką ponurą, szarą, mglistą,
która skłania do reflekcji...
właśnie w taki dzień,
a właściwie wieczór,
 jak tylko usnął mój synek,
usiadłam w swojej Pracowni,
i otworzyłam cuuudowne pudełeczko z kredkami,
które niedawno dostałam od Męża,
i zaczęłam kolorować -
kolorować jeden z moich ulubionych stempelków
- przesłodką, gorjussową dziewuszkę
w filiżance:),
powiem Wam szczerze, że do tych stempli,
jak zresztą także do filiżanek,
mam ogromną słabość:)




do stworzenia mojej jesiennej karteczki
wykorzystałam kwadratową kraftową bazę,
papiery po maskach i dodatkach Primowych:D,
jedną z moich ulubionych Papeliowych tekturek -
gałązkę jarzębiny
(TU),
owoce głogu, szyszki olchowe, Primowe hortensje,
oraz Primową serwetkę





gorjussowy stempelek
pokolorowany jest Primowymi kredkami olejnymi,
kredkami akwarelowymi, oraz gelatosami,
natomiast listki - gelatosami i kredkami playcolor,
uwielbiam wszystkie te kredki,
ponieważ po dodaniu wody
dają cuuuudowny efekt akwareli:)







i jeszcze kilka
roboczych fotek:)






moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie #39
Sklepu Ewa
JESIENNY EFEKT AKWARELI
(TU)
(do poniedziałku 26 października 2015)
WYNIKI: 30 października 2016 (Pt)
efekt farb akwarelowych
uzyskałam za pomocą
Primowych kredek, kredek akwarelowych,
kredek playcolor, i gelatosów


http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-39-efekt-akwareli-w-jesiennych.html

oraz na
Wyzwanie #4
Papelii

JESIENNA PRZYGOGA
(TU)
(do środy 28 października 2015)

http://papeliapl.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-4.html

 a także na
#10 Wyzwanie
Studio 75
GOLD & SEQUINS
(TU)
(do soboty 31 października 2015)
na tej pracy złote są cekiny

http://studio75pl.blogspot.com/2015/10/challenge-10-gold-sequins.html

pozdrawiam cieplutko
życząc miłego tygodnia:),
a jeśli chcecie zobaczyć
moją 1-wszą gorjussową dziewczynkę
zapraszam
 (TU)



malwinku

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna !!! dziękujemy za wspólną zabawę - Margot DT Sklep-Ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwinku, nie dziwię się twej słabości do filiżankowych stempli- są super i świetnie komponują się z jesiennymi tekturkami Papelii.
    Przesympatyczna karteczka, dziękuje i pozdrawiam od DT Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, grafika jest urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaj ja zawsze zazdroszczę wszystkim kolorującym stemple! Te kartki są takie śliczne! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i bardzo pozytywna karteczka <3 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very pretty!! Thank you so much for playing along at Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku