malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 1 października 2015

JESIENNE LIŚCIE

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu JUST TAG IT!
rusza kolejne wyzwanie,
tym razem zatytułowane
LIŚCIE
(TU),
bo przecież jeśli jesień,
to muszą być liście:)




 mój tag powstał
na papierze po Primowej masce,
na której odbiłam za pomoca
czarnej farby plakatowej
piankowy stempel
FaberCastell,
którego i tak zachlapałam później
czarnym splashem 13arts,
oraz mgiełkami 
Lindy's Stamp Gang



 w podobny sposób potraktowałam 
moje jesienne liście













 uwielbiam jesień,
nawet jak dni są szare i mgliste,
mają coś ze swej tajemniczości, ciepła,
przytulności, dlatego dla mnie
właściwie każdy jesienny dzień
jest szczęśliwy:),
idealnie podkreśla to 
Papeliowy stempel
oh happy day!
(TU)









pozdrawiam cieplutko
zachęcając do wzięcia udziału
w naszym Wyzwaniu:),

http://justtagit.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-tagowe-19-liscie.html

malwinku

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku