malwinkowo

malwinkowo

sobota, 17 października 2015

W OGRODZIE HESPERYD czyli TAG MEDIOWY Z TRANSFEREM

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu
JUST TAG IT!
ruszyło 
kolejne Wyzwanie
zatytułowane
TAG MEDIOWY
(TU),
na które serdecznie zapraszam:),
moją propozycją 
jest 
tag mediowy z transferem:),
tak, tak:) - znowu:)
ostatnio cały czas siedzę
w grafikach, gesso, mgiełkach,
Ince Gold, pastach strukturalnych,
i maskach:)


grafikę z jabłuszkami
przeniosłam za pomocą białego gessa
wg tutorialu Olgi Heldwein
(TU),
tak to wyglądało
po przeniesieniu:)



z tym że,
teraz transfer pokryłam
kilkoma warstwami
glossy accent -
w moim 1-wszy takim tagu
(TU)
transfer pozostał
bez pokrycia








kolejną zmianą jest to,
 że cały tag
pokryłam
tym razem
złotą Inką Gold,
a tylko wybrane elementy 
mgiełkami Lindy's Stamp Gang




i tym razem
przy tworzeniu kompozycji
wykorzystałam
przepiękną maskę Papelii
(TU)
choć niestety
nie widać jej dobrze:(,
i jest to głównie wina
zbyt rzadkiej pasty strukturalnej:(








moją pracę
zgłaszam na
Wyzwanie #11
Cherry Craft
OWOCE JESIENI
(TU)
(do soboty 24 października 2015)

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-11-owoce-jesieni.html


oraz na wyzwanie
Rapakivi
WYZWANIE Z GOŚCIEM #46
JESIENNY MOODBOARD
(TU)
(do piątku 30 października 2015)
mnie zainspirowały
rumiane jabłuszka:)

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-z-gosciem-46.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-z-gosciem-46.html

a także na
Wyzwanie #11
Craft Passion
JESIEŃ
(TU)
(do soboty 31 października)

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-11-jesien-challenge-11-autumn.html

pozdrawiam cieplutko
życząc miłego dnia:),
malwinku

15 komentarzy:

  1. Fajny mediowy tag. Ja jeszcze nic nie transferowałam, ale myślę, żeby użyć tej metody do robienia drewnianych ozdób świątcznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:)❤, transferowanie to naprawde fajna zabawa:), goraco polecam:), i powiem szczerze, ze wychodzi nawet na zwykla farbe plakatowa:)

      Usuń
    2. i jestem baaardzo ciekawa Twoich ozdob swiatecznych:)

      Usuń
  2. Ten tag jest przepiękny!!! Bardzo podoba mi się kompozycja i te cudne kolory :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie pomediowany jesienny tag! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, idealnie jesienny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca i dziekuje za fajna zabawe:)❤

      Usuń
  5. Jejciu, jak to pięknie wyszło! Kwintesencja jesieni! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna praca z zastosowaniem wielu ciekawych technik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mediowe jabłuszka - fajnie wyszły :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku