malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 23 listopada 2015

GILE - art-journal

Witajcie Kochani:),
zima zbliża się
wielkimi krokami
więc dziś chciałabym
przedstawić Wam
mój wpis art-journalowy,
taki troszkę jesienny,
a właściwie późnojesienny...



gile namalowane są
przeze mnie,
podobnie jak wcześniej żołny
(TU),
kredkami akwarelowymi,
 i kredkami Inktense
na rolecie płóciennej





tło to głównie tusze, maski, stemple,`
mgiełki Lindy's Stamp Gang,
i metalowe elementy
oderwane z bluzki:)


a tak powstawały:)






moją pracę zgłaszam na
LISTOPADOWE WYZWANIE SZUFLADY
JESIENNE BINGO
(TU)
(do poniedziałku 30 listopada 2015)
ja wykorzystałam: czerwony, metal, ptaki


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-listopadowe-jesienne-bingo.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

2 komentarze:

  1. Kochana piękna praca i cudne ptaki Ci wyszły!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ptaszki wyszły! Nawet nie wiedziałam, że na rolecie tak fajnie się maluje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku