malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 15 listopada 2015

GORJUSSOWE ZAWIESZKI NA PREZENTY - FIOLET

Witajcie Kochani:),
ja wciąż będąc pod urokiem 
gorjussowych dziewczynek
cały czas 
uczę się je kolorować:)

tym razem zagościły one
na moich zawieszkach
do prezentów



zawieszki zbudowane są 
na kraftowej bazie,
na której umieściłam
papier LemonKraft,
na który dodałam
po raz kolejny
papier kraftowy
pokryty pastą strukturalną
nałożoną za pomocą
 śnieżynkowej maski MemoryBox



każdy z tagów, mimo że podobny,
jest troszkę inaczej ozdobiony:
np. na zawieszce z dziewczynką z kotkiem
umieściłam 
obsypane złotym brokatem
korkowe serduszko
od Papelii
(TU)





nie wiem czemu,
ale ta ostatnia 
kojarzy mi się
z moim synkiem:)


każda z dziewczynek
pokolorowana jest
3 rodzajami kredek:
pastelami olejnymi Primy
kredkami akwarelowymi
kredkami Inktense


na razie nie osiągnęłam
jeszcze zadowalającego mnie efektu,
i jeszcze baaaaardzo daleko mi
do mistrzyń kolorowania,
ale cały czas ćwiczę:)



moje prace zgłaszam na:
Wyzwanie #40 Sklepu Ewa
MASKUJEMY PAPIER KRAFTOWY
(TU)
(do poniedziałku 23 listopada 2015)

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-40-maskujemy-papier-kraftowy.html


a także na
LISTOPADOWE WYZWANIE TAGOWE
w Scrap Shopie
(TU)
(do poniedziałku 30 listopada 2015)

http://scrapikowo.blogspot.com/2015/11/listopadowe-wyzwanie-tagowe.html

oraz na 
Wyzwanie #40 W Scrapku.pl
3 ZAWIESZKI I 3 MEDIA
(TU)
(do niedzieli 6 grudnia 2015)
media: pasta strukturalna, biały tusz typu splash,
 tusze Latarni Morskiej,
brokat, pastele Prmy

http://scrapek.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-nr-40-3-zawieszki-i-3-media.html


pozdrawiam Was cieplutko
życząc 
miłego wieczoru:),
malwinku

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolorki, urocze zawieszki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zawieszki :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Padoriaa DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe ! Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapka :-) Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na zawieszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Malwinko, Twoje zawieszki, to już gotowe prezenty!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku