malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 1 listopada 2015

OSOBOWOŚĆ

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu JUST TAG IT!,
jak co 2 tygodnie,
rusza kolejne Wyzwanie,
tym razem zatytułowane 
OSOBOWOŚĆ
(TU),
na które serdecznie zapraszam:)

***

ja przygotowałam tag
z jedną z moich ulubionych aktorek
Audrey Hepburn

mało kto wie, że ta piękna i utalentowana 
aktorka przez wielkie A
w 1967 roku porzuciła
karierę aktorską,
aby poświęcić się 
pracy humanitarnej 
jako Ambasador Dobrej Woli
UNICEF
pomagając cierpiącym z głodu dzieciom 
w najbiedniejszych krajach świata



na początku mój tag
wyglądał tak:


później jednak
przyciemniłam nieco brzegi
czarnym tuszem Latarni Morskiej







i jeszcze kilka roboczych fotek:)






moją pracę zgłaszam na
Październikową Edycję Latarni Morskiej
(TU
(do soboty 14 listopada 2015)


PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
 maska SZACHOWNICA mała (TU
czarny tusz pigmentowy (TU)


http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiej-edycja-pazdziernik-2015/




pozdrawiam ciepło:),
malwinku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku