malwinkowo

malwinkowo

sobota, 28 listopada 2015

Świąteczna Rita

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym  
przedstawić Wam
tag ze świąteczną Ritą


jest to moja 1-wsza 
lalka Julie Nutting,
którą kolorowałam -
tyle się napatrzyłam
 na te kolorowane Rity,
że i ja postanowiłam 
spróbować:)



 suknia pokolorowana 
jest
pastelami olejnymi 
Primy Marketing,
kredkami Inktense,
mgiełką Color Bloom
Boysenberry,
różowo-złotą mgiełką
Lindy's Stamp Gang,
farbkami twinkling h2o2,
oraz preparatem mica powder 
Primy Marketing,
rękawiczki, buciki, i pas,
pokolorowałam  
burgundowym stickles'em



trójkątny tag Primy Marketing
troszeczkę przycięłam,
bo wydawał mi się 
za duży,
a ponieważ czegoś
 mi na nim brakowało,
postanowiłam
wykorzystać świetny kurs
na maskowe tło
z wykorzystaniem 
maski, gel medium, i brokatu,
które swego czasu 
przedstawiła na blogu Papelii
ADZIAMAR
(TU),
ja nawet wykorzystałam
dokładnie tę samą 
gałązkową maskę od Papelii
(TU)




aby nadać tagowi
zimowego charakteru
dodałam mnóstwo
zimowych dodatków:
owocki od Daget-Art,
olchowe szyszki oprószone
sypkim śniegiem,
moja ulubiona tekturka -
 Papeliowa jarzębina (TU),
gil wycięty z jakiegoś papieru,
gałązki brzozy, podobnie jak brzegi taga,
oszronione śniegiem Vivy Decor,
oraz odbite białym tuszem Latarni Morskiej (TU),
a następnie zembossowane
białym pudrem do embossingu
na papierze kraftowym śnieżynki




zrobiłam sobie także 
brokatowe serduszko na wykałaczce:),
idealnie nadało się do tego
korkowe serduszko od Papelii
(TU)




a tak wyglądało
poskramianie mojej Rity:)





moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie z laleczką #3
POMOCNICA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA
w Kolorowym Jarmarku
(TU)
(do poniedziałku 30 listopada 2015)

http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2015/11/pomocnica-swietego-mikoaja-wyzwanie.html
oraz na 
 LISTOPADOWĄ EDYCJĘ LATARNI MORKIEJ
(TU)
(do poniedziałku 14 grudnia 2015)


PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
  biały tusz pigmentowy (TU)
stempel gałązka róży (TU)

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/nowe-wyzwanie-latarni-morskiejkwiecien-2014/13219-2/


 oraz na

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


CHWALĘ SIĘ:)

http://prima.typepad.com/prima/2015/12/12-days-of-christmas-winners.html


huurrrra:)!!!

3 komentarze:

  1. Pięknie wystroiłaś swoją laleczkę, jest pełna elegancki i czaru :)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku.
    Agnieszka Fumiko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie pokolorowałaś lalę :) bardzo mi się podoba praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach coz za cudo w kolorze wina :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku