malwinkowo

malwinkowo

sobota, 5 grudnia 2015

ANIOŁKOWY WIENIEC

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
kartkę z aniołkami z masy solnej
pachnącą cynamonem i zielem angielskim,
skrzącą od kryształków Sospeso z Craft Style
(TU),
mieniącą od złotego brokatu,
dzwoniącą maleńkimi dzwoneczkami


oprócz wymienionych wyżej dodatków
mój wieniec
składa się z
maleńkich Papeliowych gwiazdek
(TU),
maleńkich styropianowych bombeczek,
oraz szyszek olchowych
oprószonych sypkim śniegiem:)











pewnie nie byłoby tej kartki,
gdyby kilka dni temu
facebook nie przypomniał mi
moich aniołków z masy solnej,
które lepiłam
w zeszłym roku
(TU)
więc jak tylko Remisiek
udał się
na popołudniową drzemkę,
zasiadłam w kuchni,
i zaczęłam lepić,
z tymże tym razem
miniaturowe aniołki:)




aniołki pomalowane są farbami akrylowymi,
złotą brokatową farbką 13@rts, złotą farbką do reliefów,
pastelami olejnymi Primy Marketing












moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie 10
w Paper Concept
WIENIEC
(TU)
 (do czwartku 10 grudnia 2015)

http://blog.paperconcept.pl/2015/11/wyzwanie-10-bozonarodzeniowy-wieniec/

oraz na
Wyzwanie Kolorowego Jarmarku
Z BROKATEM
(TU)
(do soboty 12 grudnia 2015)

http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-z-brokatem-glitter-challenge.html

a także na
Wyzwane #1
Lemonade
MOJE ŚWIĘTA
(TU)
(do niedzieli 20 grudnia 2015)

http://lemonadestamps.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-1-moje-swieta-my-christmas.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


  miło mi poinformować, 
że moja kartka
 zdobyła 
I MIEJSCE 
w WYZWANIU Z BROKATEM
Kolorowego Jarmarku
(TU

http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-z-brokatem-i-laleczka-4-wyniki.html

pozdrawiam cieplutko
gratulując 
pozostałym wyróżnionym:),
malwinku
 

10 komentarzy:

  1. cudowna kartka! ten wianek jest fantastyczny :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka mnie zachwyciła! Zmieściłaś w niej to, z czym lubię pracować najbardziej - masę solną i papier :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie!!!! powodzonka w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!Świetna karteczka, wianek jest uroczy, aż zapachniało świętami:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo elementów, które tworzą uroczą i wesołą kompozycję. Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna karteczka z wyjątkowym wieńcem! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu pięknie :)( dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca! Zasłużenie wygrałaś w Jarmarku! :) :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku