malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 3 grudnia 2015

MROZEM MALOWANE

Witajcie Kochani:),
wczoraj na blogu JUST TAG IT!
ruszyło kolejne Wyzwanie
MROZEM MALOWANE
(TU)

ja dosłownie na szybko
przygotowałam z Remisiem
mroźnego taga 
z ośnieżonym drzewem,
 i oszronionymi
za pomocą gel medium
brzegami


tło taga wykonałam
za pomocą tuszu distress -
jako paletki -
użyłam oczywiście 
płytki mediowej od Papelii
(TU),
i pasteli olejnych
Primy Marketing









 tag robiłam dosłownie 
na jednej nodze w kuchni,
i do tego jeszcze z Remisiem:)






pozdrawiam cieplutko,
i zachęcam do udziału 
w naszym najnowszym Wyzwaniu
JUST TAG IT!
(TU),
malwinku

2 komentarze:

  1. Zachwyciło mnie to drzewo i tło bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku