malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 5 stycznia 2016

DAMA W PAWICH PIÓRACH

Witajcie Kochani:),
dziś pokażę Wam
karteczkę karnawałową,
 którą przygotowałam
jakiś czas temu,
ale jakoś nie było okazji
do pokazania jej...
a może po prostu
wstydziłam się, bo
niestety fotki są tragiczne,
bo robione przy kiepskim świetle,
i na szybko:(,
a karteczka na żywo
jest naprawdę urokliwa




główny element
mojej kartki
 stanowi
stempel JOY 
ubrany w pawie pióra
z Craft Style
(TU)



















moją karnawałową artkę zgłaszam na
Wyzwanie 11
w Paper Concept
KARNAWAŁ
(TU)
(do niedzieli 10 stycznia 2016)

http://blog.paperconcept.pl/2015/12/wyzwanie-11-karnawal/



oraz na
GRUDNIOWĄ EDYCJĘ LATARNI MORSKIEJ
(TU)
(do czwartku 14 stycznia 2016)

PRODUKTY LATARNI MORSKIEJ,
które wykorzystałam w swojej pracy:
  brązowy tusz pigmentowy  (TU)
ćwiek z błękitnym kryształkiem, 
którego chyba już nie ma w sklepie

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiejedycja-grudzien-2015/






pozdrawiam cieplutko,
malwinku

4 komentarze:

  1. wspaniała kartka, świetnie ci ta dama z piórami wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka ta dama :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są naprawdę niezwykłe...a ta dama...rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu mam skojarzenie z eleganckim balem w latach 20-tych. Świetnie oddany klimat tych czasów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku