malwinkowo

malwinkowo

piątek, 8 stycznia 2016

dzięciur czerwonobrzuchy (Melanerpes carolinus)

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam 
co namalowałam w Trzech Króli,
kiedy w Pracowni nic mi nie szło...


dzięciur czerwonobrzuchy,
którego przedstawia mój obrazek
namalowałam kredkami akwarelowymi i Inktense 
na papierze akwarelowym,
ostatnio jestem zafascynowana
tym ptakiem z rodziny dzięciołowatych:)


nie wyszło tak jak chciałam,
no ale jak już wcześniej wspomniałam,
w tym dniu 
nic mi nie szło....









a tu już oryginał:)

fotka znaleziona w grafika google


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

3 komentarze:

  1. Malwinko, to tak u Ciebie nie idzie????!!! :))) No pomocy! :) Piękny! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku