malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 10 stycznia 2016

KARNAWAŁOWY BLEJTRAM


Witajcie Kochani:),
dziś postanowiłam stworzyć
1-wszy w życiu blejtram,
od razu wiedziałam, że będzie on 
blejtramem karnawałowym
z Primową Ritą 
oraz Papeliową karnawałową tekturką
(TU)




na początku zagruntowany blejtram
pomalowałam kilka razy
czarną gelową kredką,
bo nie miałam czarnego gesso,
następnie spryskałam Primową mgiełką
Prima Bloom Boysenberry,
 a gdy troszkę przeschła,
złotą mgiełką Lindy's Stamp Gang,
nałożyłam także przez maskę
gel medium wymieszane z brokatem,
a gdy wszystko ponownie przeschło
wtarłam jeszcze Primowej miki
black cherry









Rita pokolorowana jest 
pastelami olejnymi Primy Marketing,
tym samym rodzajem miki i Primowej mgiełki,
co sam blejtram,
oraz sticklesami:
bordowym i czarnym

na koniec dodałam jeszcze 
Papeliowe serduszka
(TU),
kogucie pióra z Craft Style
(TU),
Primowe kryształki i mikrokulki,
Primowego motyla,
złoty guzik,
i szyszki olchowe

cała praca lśni i błyszczy się
od złota, zieleni kogucików piór, miki






















 mój karnawałowy blejtram
 zgłaszam na
Wyzwanie 11
w Paper Concept
KARNAWAŁ
(TU)
(do niedzieli 10 stycznia 2016)
http://blog.paperconcept.pl/2015/12/wyzwanie-11-karnawal/
oraz na 
Wyzwanie Błyszczące
w Sklepiku Na Strychu
(TU)
(do niedzieli 24 stycznia 2016)

http://blog.na-strychu.pl/2015/12/blyszczace-wyzwanie/


a także na Wyzwanie #38
SHINE
w 13arts
(TU)
(do niedzieli 24 stycznia 2016)
WYNIKI: 28.01.2016 (Cz)

http://13artspl.blogspot.com/2016/01/challenge-38-shine-blask.html

pozdrawiam ciepło:)
malwinku

6 komentarzy:

  1. Piękna, skrząca się brokatem, iście karnawałowa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Fantastyczne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Full of beautiful details ... lovely !!! Thank for joining us at 13@rts !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing project! Thank you for joining us at 13@rts! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku