malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 1 lutego 2016

KOLOROWE LOVE

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu
JUST TAG IT!
rusza 2 w tym roku
Wyzwanie
KOLOROWE LOVE
(TU),
na które serdecznie zapraszam,
ja przygotowałam
tag w kształcie serca
z Primową Walentynką
i Papeliowymi serduszkami
(TU),
 i Papeliowymi motylkami
(TU)
































moją pracę zgłaszam na
WYZWANIE #43
LOVE, LOVE, LOVE
w Sklepie Ewa
(TU)
(do poniedziałku 22 lutego 2016)
WYNIKI: 26.02.2016 (Pt)
u mnie są 6 serc:
sercowa baza taga
2 tekturkowe od Papelii
2 serduszka na sukience Walentynki
oraz 1 stemplowane ozdobione zielonym guziczkiem


http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-43-love-love-love.html

oraz na
FEBRUARY PPP
Prima Marketing
(TU)
(do poniedziałku 29 lutego 2016)

http://prima.typepad.com/prima/2016/02/why-not-join-in.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

miło mi poinformować, że
co prawda nie zdobyłam 
I Miejsca,
ale moja praca
została
WYRÓŻNIONA:),
dziękuję:)

8 komentarzy:

  1. Ależ popłynęłaś z tymi serduszkami; do wyboru, do koloru- jak to powiadają. Serduszkowa praca godna takiej sesji, jaką jej zrobiłaś :) Jestem zachwycona Ach! Znaleźć taką w skrzynce <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na blog Sklep-Ewa.pl
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ilość zdjęć przerosła;))Ale serduszko cudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejne niezwykłe serce z niebanalną kompozycją!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serce. Dziękuje za udział w wyzwaniu na blog Sklep-Ewa.pl. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna praca
    powalająca ilość warstaw i detali.
    Dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    Pozdrawiam
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu na blog Sklep-Ewa.pl. Pozdrawiam Mrude

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku