malwinkowo

malwinkowo

środa, 17 lutego 2016

WOLNOŚĆ

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym zaprosić Was
do nowego Wyzwania na blogu
zatytułowanego
po prawdzie temat
dość długo zastanawiałam się
jak ugryźć ten temat
i właściwie na ostatni moment
 stworzyłam tę inspirację,
dlatego jestem bardzo ciekawa
jak Wam się podoba:)









moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie nr 43
w Scrapek.pl
KOLORY, KTÓRE LUBIĘ
(TU)
(do niedzieli 6 marca 2016)
ja wybrałam paletę
Kartkulca
http://scrapek.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-nr-43-kolory-ktore-lubie.html

http://scrapek.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-nr-43-kolory-ktore-lubie.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. Świetny tag! Co to za piórko? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogrmnie:), to jest puchowe, pawie piorko:), ich duzy wybor mozna znalezc w Sklepiku Craft Style:)

      Usuń
  2. Bardzo dziekuje za wszystkie komentarze:), jestescie KOCHANE:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrapku. Pozdrawiam cieplutko Ewa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku