malwinkowo

malwinkowo

poniedziałek, 7 marca 2016

KARTECZKA Z ZAJĄCZKIEM WIELKANOCNYM

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
moją 1-wszą w tym roku
karteczkę wielkanocną
z zajączkiem zaprojektowanym
przez
w którym zakochałam się
jak tylko go zobaczyłam:),
choć pewnie
 nie byłoby tej karteczki,
gdyby nie Papeliowe jajka,
a właściwie jajko,
 które,
ponieważ miałam tylko jedno,
odrysowałam na papierze wizytówkowym,
a następnie spryskalam
dwoma kolorami mgiełek








moją pracę zgłaszam na
WYZWANIE MARCOWE
KOLORY WIOSNY
na blogu
PRZYDA SIĘ
(do niedzieli 27 marca 2016)

http://blog.przyda-sie.pl/wiosenne-wyzwanie-marcowe/



 oraz na
(do czwartku 31 marca 2016)

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/03/wielkanocnie-czyli-pierwsze-miszmaszowe.html

a także na
(do czwartku 31 marca 2016)

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-22016-wielkanoc-challenge.html

 pozdrawiam cieplutko
życząc miłego tygodnia:),
malwinku


10 komentarzy:

  1. Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory :)
    bardzo mi się kartka podoba :)
    Dziękuję za udział w wielkanocnym wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolorowa kartka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak super kolorowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku