malwinkowo

malwinkowo

środa, 16 marca 2016

tag z motylem

Witajcie Kochani:),
wieczorową porą
zapraszam
Was na tag, o którym
zapomniałam...
tag z jednym z moich ulubionych
stempli












moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie 6
na blogu Filigranki
CHWILE ULOTNE JAK MOTYLE
(do piątku 18 marca 2016)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-6-chwile-ulotne-jak-motyle.html


wczoraj zima,
uwielbiam takie zrywy,
co wtedy przylatują do mnie
nowi skrzydlaci goście:)










a dziś znów wiosna:),
w marcu jak w garncu:)










pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

15 komentarzy:

  1. piękny tag!! szczygły cudne!!! no i bardzo wiosennie już u Ciebie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje z calego serca:), oj tak:), juz wiosna:), oby tylko zostala na stale:)

      Usuń
  2. cudny i te detale! nic tylko oglądać...a zdjęcia bardzo fajne szczególnie te z ptakami...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag, fajne kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Natalia DT Filigranki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka różnorodność treści i zdjęć w jednym poście. Podoba mi się niesamowicie ten tag z motylem. Czy tło taga to papier czy stemplowane jest?
    Dzięki za odwiedziny u mnie. Od zawsze byłam za religijnym przekazem świątecznych kartek, ale zauważyłam, że coraz większą popularnością cieszą się u nas kartki laickie. Starsi preferują religijne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje przeogromnie:), tlo taga to papier 7 Dots Studio oraz stemple:), oj tak:), ale mnie podobaja sie i jedne i drugie:)

      Usuń
  5. Cudny niebieściasty akcent na stonowanym tle :)
    Fantastyczne zwiastuny wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny tag, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny tag, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam również do siebie i do udziału w moim candy :)
    http://domowerobotki.blogspot.com/2016/03/candy-candy-candy.html
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku