malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 7 kwietnia 2016

BUTELKA PO EKSTRAKCIE WANILIOWYM

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym zaprosić Was
na najnowsze Wyzwanie
na blogu Craft Style
zatytułowane

ja jako inspirację
przygotowałam zalterowaną
malutką butelkę 
po ekstrakcie waniliowym,
którą najpierw pokryłam gesso,
następnie okleiłam koronką,
i różyczkami na tiulu,
następnie znów pokryłam gesso,
i spryskałam mgiełkami:
motylki to oczywiście 
pokolorowany 
farbami akwarelowymi 
The Classics
Prima Marketing










moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie nr 45
w Scrapku.pl
ODLOTOWO!
(do wtorku 3 maja 2016)

http://scrapek.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-nr-45-odlotowo.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku