malwinkowo

malwinkowo

piątek, 29 kwietnia 2016

OLEANDER

Witajcie Kochani:),
zacznę dziś od tego, że mój kupiony 
rok temu w Aldim oleander - zakwitł:)!
mam tylko nadzieję, że reszta pąków 
też rozkwitnie:),
uwielbiam oleandry, kojarzą mi się
z moją ukochaną Italią, Rzymem..
więc radość tym większa z tego, 
póki co jednego, 
kwiatuszka:)



tak mnie ten oleander zainspirował,
że odważyłam się
przetestować ostatnio modną piankę
- foamiran:)

ponieważ moja pianka
była jasno-różowa
postanowiłam ją
po wycięciu kwiatuszków 
pomalować farbkami akwarelowymi
Prima Marketing,
aby uzyskać kolor jak najbardziej
zbliżony do mojego oleandra
,



już niedługo te kwiatuszki
zobaczycie na gotowej pracy:)

pozdrawiam cieplutko
życząc 
udanej majówki:),
malwinku

1 komentarz:

  1. wspaniały, swietne kolory, zazdroszczę tego żywego :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku