malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 5 maja 2016

AKWARELOWA KARTKA DLA MAMY

Witajcie Kochani:),
dziś zapraszam na 
Majowe Wyzwanie na blogu
Craft Style 
zatytułowane
ja przygotowałam akwarelkową,
romantyczną karteczkę


oj, miałam z tą pracą trochę kłopotu,
bo co tylko stworzyłam,
nie podobało mi się,
więc lądowało w koszu...
w ostateczności
wstałam dziś o 6.00 rano,
spojrzałam jeszcze raz na to co zrobiłam,
doszłam do wniosku, że z testowania
farbek w proszku 13 arts
wyszło fajne tło
więc
 dokończyłam moją karteczkę:)

tak jak już wcześniej napisałam,
tło stworzyłam za pomocą
farbek akwarelowych Primy Marketing,
różowej mgiełki 13 arts,
oraz,
 ostatnio moich ukochanych,
farbek w proszku 13 arts,
a także mojej ukochanej
Papeliowej maski BĄBELKI,
przez którą nałożyłam
palcem czarny tusz:)














materiały ze Sklepiku Craft Style:
farbka w proszku 13 arts Rainbow Color Duo Turquoise
 farbka w proszku 13 arts Rainbow Color Duo Yeloow Amber
mgiełka pastelowa 13 arts Pink
tusz typu splash 13 arts White
stempel róża Dixi Craft
maska BĄBELKI Papelia
klej Magic
kosteczki dystansowe

moją pracę zgłaszam na
MAJOWE WYZWANIE
DLA MAMY
na blogu
Miszmasz Papierowy
 (do wtorku 31 maja 2016)

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/05/mojowe-wyzwanie-dla-mamy.html



pozdrawiam cieplutko
zachęcając do wzięcia udziału
w Majowym Wyzwaniu
Craft Style:),
malwinku

miło mi poinformować, 
że moja karteczka
zdobyła 
TOP3 
WYZWANIA 
PREZENT DLA MAMY

https://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/06/wyniki-majowego-wyzwania-dla-mamy.html?showComment=1465407265060#c7076341101386148692

bardzo dziękuję za Wyróżnienie
i gratuluję pozostałym Wyróżnionym:),
malwinku

9 komentarzy:

  1. cudowna paleta kolorystyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwinko, ta kartka jest po prostu rewelacyjna!!! Naprawdę genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tło, a kartka jest naprawdę wyjątkowa (mocna czerwień w połączeniu z innymi kolorami jest cudna:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, energetyczna, wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalna!!! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, cudne kolory, wspaniale sie prezentuje :)
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku