malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 12 maja 2016

KIEDY ZNÓW ZAKWITNĄ BIAŁE BZY...

Witajcie Kochani:),
dziś mój 1-wszy post na blogu Papelii,
z tej okazji przygotowałam
 ozdobę na bazie koła
z ulubionymi kwiatami mojej Babci -
białym bzem:)
bo mogą one służyć nie tylko jako
okładka czy wkład do albumu, 
ale także jako pojedyncza ozdoba:)
jak bez, to musi być i słowik,
czyli kolejna moja wielka miłość - 
dodam tylko, że u mnie w tym roku
jest baaardzo dużo słowików:)
dopełnieniem mojej pracy
listki,
które są w tym miesiącu naszym









a tak robiliśmy bez z Remisiem:)









moja pracę zgłaszam na
WYZWANIE 9
W Filigrankach
BIEL W ROLI GŁÓWNEJ
(do soboty 21 maja 2016)

http://filigranki-pl.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-9-biel-w-roli-gownej.html



oraz na
Wyzwanie #46 Artimeno 
(do soboty 28 maja 2016)
http://artimeno.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-46-kiedy-znow-zakwitna-biae-bzy.html

http://artimeno.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-46-kiedy-znow-zakwitna-biae-bzy.html



 pozdrawiam cieplutko:),
malwinku





10 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają te twoje/wasze bzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bzy :) W bardzo podobny sposób robię hortensje, ale nie mam takiego pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wykonanie, a ile tu pracy przy tworzeniu bzów, brawo za wytrzymałość dla malucha, że tak pięknie wygniata kwiatki. Pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło, ale w sumie nic dziwnego - taki pomocnik !!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim pomocnikiem kwiatki po prostu musiały wyjść pięknie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bez!
    No ale jak się ma takiego pomocnika... ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca, cudowne bzy, muszę spróbować czegoś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku