malwinkowo

malwinkowo

czwartek, 26 maja 2016

KUBUŚ PUCHATEK

Witajcie Kochani:),
na samym początku chciałabym
złożyć wszystkim Mamom
najserdeczniejsze życzenia:)
i zaprosić na blog Papelii,
gdzie mam przyjemność 
dziś inspirować,
jednak nie będzie to inspiracja 
na Dzień Mamy,
lecz na Dzień Dziecka:) 




z tej okazji 
przygotowałam akwarelową karteczkę
z własnoręcznie narysowanym
Kubusiem Puchatkiem:)
jednym z moich ulubionych
stempli jest Papeliowy motylek,
który odbiłam czarnym StaZonem
na okładce akrylowej,
a następnie podgrzałam nagrzewnicą,
dzięki czemu motylki fajnie się wygięły:),

tło wykonałam za pomocą
farbek akwarelowych,
przez którą nałożyłam
wymieszane z białym brokatem
gel medium:),
nie mogło tu także zabraknąć
mojej ukochanej bąbelkowej maski:),
całości dopełnia bardzo
optymistyczny stempelek
























użyte materiały:
stempel oh happy day!
stempel motyl 
maska bąbelki
maska plastry miodu 
płytka mediowa
bloczek akrylowy 


moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie nr 7
na blogu
Przydasie Pasjonaty
WŁASNORĘCZNIE ZROBIONE TŁO
(do  wtorku 31 maja 2016)

https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-7-wasnoreczne-to.html

oraz na
Wyzwanie 16
Z PALETĄ KOLORYSTYCZNĄ
Paper Concept
PRACA DZIECIĘCA
(do piątku 10 czerwca 2016)

http://blog.paperconcept.pl/2016/05/wyzwanie-16-z-paleta-kolorystyczna/

ze sklepu Paper Concept
użyłam:
tusz Archival Ink JET BLACK,
którym odbiłam stempel
oh happy day!

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

10 komentarzy:

  1. Normalnie cudna kartka, jak przeczytałam opis i przyjrzałam się dokładniej szczegółom, to nie tylko tło i motylki, ale dosłownie wszystko zaczęło mi w niej "grać" razem.Bardzo, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko i cudnie !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post :) I love to read your blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubuś Puchatek <3 To moja ulubiona bajka z dzieciństwa :) Świetny pomysł na wykorzystanie gessa i te motylki... śliczna karteczka :)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze motylki! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! Motylki skradły moje serce!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się to, że wszystkie detale samodzielnie namalowałaś. Bardzo fajny pomysł. Dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie na blogu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku