malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 31 maja 2016

MINI-ALBUM EXPLODING BOX Z BZEM

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
mój mini-albumik w exloding boxie,
który wykonałam wg
 Warsztatów On-line Scrap Butik TV
prowadzonych przez
 Gosię Salamon

mój albumik
jest dość skromny
 i jakby tworzony na próbę,
ponieważ nie miałam
gotowej bazy 
wykonałam ją sama
z papieru wizytówkowego A4,
bez wykonałam z papieru czerpanego
zabarwionego tuszami, mgiełkami, i gelatosami,
zaś listki to mój ulubiony
Papeliowy stempelek,
który w maju
jest Produktem Miesiąca
Sklepiku Craft Style:)











































a tu jeszcze kilka testów
farbek 13arts Rainbow Duo Color








moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie Sklepiku 
Na Strychu
PREZENT DLA MAMY
(do wtorku 31 maja 2016)

http://blog.na-strychu.pl/2016/05/wyzwanie-prezent-dla-mamy/

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku