malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 12 czerwca 2016

PAPELIA - WYZWANIE #12 PODZIĘKOWANIE

Witajcie Kochani:),
dziś na blogu Papelii
temat bardzo wdzięczny,
bo właściwie codziennie
mamy komu dziękować,
chociażby za zrobienie
filiżanki herbaty:)
ale powiem Wam szczerze,
że ja z tą pracą miałam troszkę
kłopotów:(,
nic mi nie wychodziło...
dopiero jak przeczytałam
słowa Koordynatorki 
Papeliowego bloga -
Magdy Wo:
"...  zaczaruj ją kolorami tak jak to potrafisz:)",
coś zaczęło mi świtać,
i tak oto powstała ta karteczka,
którą dedykuję Madzi:)










materiały Papelia:
materiały ze Sklepiku Craft Style:


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


3 komentarze:

  1. Prześliczna. Czarująca właśnie kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malwiś <3 :* ależ mi miło <3, cudna kartka, prześlicznie zaczarowana kolorami :***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku