malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 17 lipca 2016

PAPELIOWA TEKTURKA TŁO SERCA NA 2 SPOSOBY

Witajcie Kochani:),
dziś na Papeliowym blogu
zapraszamy gorąco na 
 Wielkość pojedynczego elementu
 wynosi 10x15cm,
tak więc jest jest to dość duża forma,
którą można wykorzystać 
jednorazowo lub fragmentarycznie,
np. wycinając lub odrywając część tła:),

Ażurowy wzór można zastosować
 w niezliczonych projektach,
nie tylko ślubnych:).
ja postanowiłam użyć jej
jej fragmentarycznie jako tło 
mojej wiosennej kartki,
serduszka wypełniłam mikrokulki:),
pomysł nie mój - Magdy Wo,
który tak mi się spodobał, 
że za zgodą postanowiłam wykorzystać:),
zajrzyjcie koniecznie na jej bloga,
znajdziecie tam prawdziwe cuda:)











użyte materiały:
pozdrawiam cieplutko
zapraszając na blog Papelii:),
malwinku

2 komentarze:

  1. wspaniała karteczka Malwinuś, piękna kompozycja śliczne kwiatki, a serducha nadają jej romantyzmu, ps ja podejrzewam, ze to też nie jest mój pomysł z tymi mikrokulkami już na pewno ktoś dużo wcześniej ten myk zastosował ;) ale cieszę się, że mogłam Cie zainspirować :***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku