malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 28 sierpnia 2016

1-WSZA BOŻONARODZENIOWA

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
karteczkę ze stempelkiem,
w którym jestem absolutnie zakochana,
bo przypomina mi mojego synka
(Remiś ma nawet podobnego kotka,
czapkę, tyle że bez dzwoneczka
też taką miał),
a poza tym kojarzy mi się 
z ciepłem rodzinnego domu...
dzieciństwem:),
no i odkąd pamiętam
moje myśli na koniec sierpnia
zawsze wędrują do Bożego Narodzenia:)



stempelek pokolorowałam
farbami i kredkami akwarelowymi:)









 karteczka baaardzo minimalistyczna,
tylko 2 stemple, kilka cekinów,
troszkę brokatu, i chlapań - takie ostatnio lubię:)






 a tu widać brokat jakim pokryta jest
gdzieniegdzie kartka:)








moją pracę zgłaszam na
(do niedzieli 4 września 2016)

http://scrapek.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-nr-49-minimalnie.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

2 komentarze:

  1. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute. I saw this at Simon says stamp

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku