malwinkowo

malwinkowo

środa, 26 października 2016

ZIMOWY SHAKER BOX

Witajcie Kochani:),
dziś wieczorkiem
 chciałabym przedstawić Wam
kartkę zimową typu shaker box
z jednym z moich ulubionych stempli
bo jak wiecie moją największą przydasiową miłością
są stemple:),
dziś na razie fotka z jeszcze "gorącą" kartką,
ale jutro postaram się wstawić lepsze fotki:)












a tu już wczorajsze fotki
zrobione przed wyschnięciem brokatu:)





moją pracę zgłaszam na
Wyzwanie w Zielonych Kotach
(do czwartku 27 października 2016)

moim ulubionymi produktami ze
Sklepiku Zielone Koty
STEMPLE,
a szczególnie 

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2016/10/wyzwanie.html


pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

12 komentarzy:

  1. cudowna kartka, pełna ciepła i klimatu

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie ta kartka przykuła moją uwagę - emanuje z niej taki klimat, ciepło, subtelne wydobycie tego, na co czekamy w kalendarzową zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kartka z moim ulubionym stemple :) dziekuję, ze pokazałaś nam co robisz z naszych produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny i bardzo klimatyczny...piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się podoba :) Piękna jest! Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Zielone Koty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo vintage, świetne połączenie stempla z papierem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze shaker boxa nie robiłam ale po twojej karteczce widać, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku