malwinkowo

malwinkowo

niedziela, 20 listopada 2016

PAPELIOWA BOMBKA

Witajcie Kochani:),
dziś wraz z EliząArt
prezentujemy jak na 2 różne sposoby
można ozdobić ten sam przedmiot -
w naszym przypadku -
BOMBKĘ BOMBATO IWO2
zaprojektowaną przez Izabelę Weron

ja  bazę potraktowałam brązową farbką w proszku 13arts,
a następnie nakleiłam na nią papier scrapowy,
który wystemplowałam Papeliowym stemplem - TŁO GWIAZDKI,
tak przygotowaną bazę ozdobiłam śnieżynkami,
jemiołą, oraz gwiazdami betlejemskimi z foamiranu
wykonanymi za pomocą stempla POISECJA 












produkty Papelia:

pozdrawiam cieplutko
zachęcając do zajrzenia na Papeliowy blog,
jaką bombkę przygotwała ElizaArt:),
malwinku

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszła;) Świetnie się prezentują te stempelkowe listki jemioły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is stunning! The poinsettias look so real! Hugs, Autumn

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku