malwinkowo

malwinkowo

środa, 30 listopada 2016

ŚWIĄTECZNY KOTEK PENNY BLACK

Witajcie Kochani:),
dziś jeszcze zapraszam na zimową karteczkę
ze świątecznym kotkiem 
Penny Black,
którego pokolorowałam farbkami akwarelowymi Primy Marketing,
oraz kredkami akwarelowymi:),
natomiast tło kartki wykonałam za pomocą maski
 wg kursu Klaudii Szpunar,
tlye że zamiast tuszu i gąbeczki,
użyłam farbki akwarelowe i wałeczek gąbkowy:)
















a potem postanowiłam dodać troszkę śnieżynek,
i wyszło tak:)
















moją pracę zgłaszam na
oraz na
pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. beautiful card...love how the adorable kitty is sitting in gorgeous textured snow...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, beautiful card!! Love the bright luminous colors, and that textured snow is fantastic!! Thank you for sharing with us this week at Simon Says Stamp Monday Challenge! hugs, Maura

    OdpowiedzUsuń
  3. this is beautiful! thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku