malwinkowo

malwinkowo

wtorek, 22 listopada 2016

WYPALANE ANIOŁKI

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym pokazać Wam
moją mixed mediową kartkę
z jednym z moich ulubionych stempli -
które po odbiciu brązowym Memento
wypaliłam wypalarką i umieściłam
w rozerwanej dziurze w płótnie zabarwionym kawą,
mgiełkami, micą, oraz metalicznymi farbami,
do tego koronki, mikrokulki, 
i mnóstwo złotego brokatu, oraz gdzieniegdzie glosssy accents,
na który właściwie kleiłam mikrokulki:)












moją pracę zgłaszam na
http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-2-byszczy-sie.html
oraz na
(do środy 30 listopada 2016

http://swiatstempli.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-listopadowe-8-dowolna-praca-z.html

a także na
(do środy 30 listopada 2016)
ja wybrałam linię: 
BROKAT-MIENIĄCA SIĘ FARBA-GLOSSY ACCENTS

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-challenge-39-shining-bingo.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

miło mi poinformować,
że moja kartka z wypalanymi aniołkami
zdobyła
I MIEJSCE 
w Listopadowym Wyzwaniu 
Świata Stempli

ogromnie dziękuję za wyróżnienie:),
pozdrawiam ciepło:),
malwinku

12 komentarzy:

  1. Cudo! Ostatnio widziałam, że w jednym z marketów będzie można niedrogo kupić wypalarkę i zastanawiałam się nad jej możliwościami, ale o takim wykorzystaniu bym nie pomyślała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle oryginalna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, ileż tutaj detali i błyszczenia! I to w jaki sposób wykorzystałaś stempelek, świetne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Świata Stempli.
    Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! I widać, że przemyślana,bo to wszystko do siebie pasuje!
    Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Sklepiku Gosi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha:)! przemyslane:)! wrecz na odwrot:)! po prawdzie mialm ją wyrzucic:D!

      Usuń
  6. Cudnie, kolory, które uwielbiam, niebanalnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, niebanalne podejście do użycia stempla :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Świata Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Ikropki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja praca przypomniała mi dzieciństwo, mojego dziadka, wypalajacego obrazki w mieszkaniu na stacji ( bo był zawiadowcą i miał mieszkanie służbowe, jak to czasem w małych miejscowościach). Jego aniołek przez lata wisiał nad moim łóżkiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice project ,thank you for joining us for the challenge I Kropka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna kartka, taka świąteczna mimo nietypowych kolorów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu I Kropki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku