malwinkowo

malwinkowo

sobota, 12 listopada 2016

ZIMOWE PTASZORY

Witajcie Kochani:),
dziś chciałabym przedstawić Wam
kolejną minimalistyczną kartkę
 z jednym z moich ukochanych stempelków
ze Sklepu Zielone Koty - kardynałem szlachetnym
(stemple Stampendous Winter Tweets),
z którego właściwe zrobiłam 3 różne ptaki
zamieszkujące USA, oraz Afrykę Subsaharyjską,
i Półwysep Arabski, w tym właśnie
kardynała szlachetnego (to ten szkarłatny ptaszek),
kraskę liliowopierśną (to ten kolorowy ptaszek),
 i modrosójkę błękitną (to ten niebieski ptaszek)






a tu moje kolorowanki:)




moją pracę zgłaszam na
(do piątku 18 listopada 2016)
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-stemplowane-swieta_4.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku

miło mi poinformować,
iż moje Zimowe Ptaszory 
zdobyły 
WYRÓŻNIENIE
w Wyzwaniu Zielonych Kotów
Stemplowane Święta:),
z całego serca dziękuję,
i gratuluję pozostałym Nagrodzonym:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. To jest jedna z wielu takich, które wywołuj uśmiech na twarzy :) Przeurocza! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. IDEALNA ta kartka :) lubię typowe świąteczne motywy, ale lubię też jak kartka wychodzi poza ramy utartych schematów, a te bajecznie kolorowe ptaszory sa jak z innego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwinko, cudowne są te ptaszory! Uwielbiam Twoje kolorowanie! No i ten dobór barw. Zazdroszczę daru ich łączenia. Śliczności :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne ptaszory! I to nie jakieś wymyślone, tylko prawdziwe, niesamowite :) I nawet gałązke mają!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku