malwinkowo

malwinkowo

piątek, 11 listopada 2016

ZAKUPOWA MAGIA ŚWIĄT, czyli Święta na wesoło:)

Witajcie Kochani:),
i kolejna minimalistyczna kartka
 jednym z moich ulubionych stempli
Stamping Bella
UPTOWN GIRL POSH HAS A PRESENT,
co prawda ta dziewczyna bardziej zakupowa,
albo urodzinowa, ale kto powiedział,
że ona nie niesie prezentów pod choinkę:)?

pracę dopełniają Papeliowe gwiazdki
i zembossowy napis Magia Świąt:)











moją pracę zgłaszam na
(do piątku 18 listopada 2016)
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-stemplowane-swieta_4.html

oraz na
(do środy 30listopada 2016)

http://studio75pl.blogspot.com/2016/11/ida-swieta-christmas-time-challenge.html
http://studio75pl.blogspot.com/2016/11/ida-swieta-christmas-time-challenge.html

pozdrawiam cieplutko:),
malwinku


miło mi poinformować,
iż moja kartka
Zakupowa Magia ŚWIĄT
zdobyła
WYRÓŻNIENIE
w Wyzwaniu Zielonych Kotów
Stemplowane Święta:),
z całego serca dziękuję,
i gratuluję pozostałym Nagrodzonym:),
malwinku

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się twoja karteczka podoba, taka na czasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow i kolejna nieszablonowa świąteczna kartka :) pomysłowa i wesoła

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ niespodzianka-przypomina o jednej z najfajnieszych rzeczy w świetach-kupowaniu prezentów;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kolorowy stempel w połączeniu z craftowym, minimalistycznym tłem. Fajnie pokazujesz, że niekoniecznie trzeba tworzyć milion warstw i wykorzystywać milion dodatków, żeby uzyskać efektowną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta lalunia i kartka świetna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:).
pozdrawiam cieplutko:).
malwinku